پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

آقا پندار کبیر

شب یلدا

1392/9/30 20:40
نویسنده : مامانی شادی
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر من. امشب دومین سالیه که شب یلدا رو با تو سپری میکنیم. پارسال برات لباس هندوونه خریدیم. اما امسال دیگه فرصت نشد. قرار بود امشب من و تو وبابا سه تایی امشب رو سر کنیم. من هم پاشدم و انار دون کردم و یه ژله انار خوشمزه درست کردم. اما مامان نسرین زنگ زد و گفت شب بریم خونه پرستو اینا. حالا منم انار دون شده مونو میبرم اونجا. 

قربون شکل ماهت برم الهی 1000 تا شب یلدای خوش داشته باشی عشق مامان                                                                                                                                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane mani
22 دی 92 15:55
یلداتون مبارک شادی جون خصوصی تو چک کن لطفا