پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

آقا پندار کبیر

13 ماهگیت مبارک♥♥♥

1391/12/21 17:46
نویسنده : مامانی شادی
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی. امروز بعد از 2 روز سخت رو پشت سر گذاشتن دارم برات مینویسم. این دو سه روزه اسباب کشی داشتیم و خیلی خسته شدیم. الان توی خونه جدید هستیم و من فکر نمیکردم حالا حالاها به اینترنت دسترسی داشته باشم. اما مزایای بابای اینترنتی همینه دیگه. اگه بابایی تو کار اینترنت نبود الان نمیتونستم برات بنویسم. در حال حاضر تنهام و هیچ کس پیشم نیست. تو که 3 روزه پیش مامانی نسرین هستی و فقط پریشب تونستم بیام ببینمت. دلم خیلی برات تنگ شده و همش عکساتو که میبینم گریه ام میگیره. وقتی هم زنگ می زنم خونه مامانی نسرین و صدات رو که میشنوم روحم برات پر می کشه. حالا امشب می بینمت. دیروز هم از صبح خاله دنیا و عمو مهرشاد و باباجی اومده بودن کمکمون. دستشون درد نکنه. واقعا زحمت کشیدن و خسته شدن. الهی برای بابا حمید بمیرم که با همین وضع درد کمر و پاهاش کلی برامون زحمت کشید و کار کرد. تازه مامان بد اخلاقت باهاش یه خورده دعوا هم کرد. مامانی آخه من خیلی خسته بودم و حالم هم خوب نبود. خدا منو ببخشه. همین جا پیش تو و خدا و خودم میگم که باباجونم مهربونم منو ببخش و بابت همه ی زحمتات ممنونتم.

خلاصه که هممون خسته ایم و خوش به حالت که هنوز یه نی نی هستی و از این کارا نمیکنی..

اول می خواستم برات از اسباب کشی بگم و حالا 13 ماهگیت رو تبریک بگم. 13 ماه گذشت یعنی 1 سال و  1 ماهه شدی. عشق من.جون من. روح من. عزیز دل شادی. عاشقتم که داری روز به روز بزرگتر میشی. حالا دیگه کم کم باید خودتو برای راه رفتن آماده کنی. دیگه تنبلی بسه. حالا هم به مناسبت تولد 13 ماهگیت با یک ماه تاخیر عکسهای تولد دسته جمعیتو میزارم. 

تو و آیلی عسلی

تو دوستات از راست امیرحسین- نغمه- عرشیا- آیلی- النا

ها ها ها از دست امیرحسین گوگولی

قربونت برم با اون دندونات

دالی

تو با عمو جون بابایآراد تپلک

عاشق نگاه کردناتم 

آراد تپلک در حال آموزش رانندگی به تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

atefeh
25 اسفند 91 19:39
سلام گل پسرتون خیلی ناناشه به وب من هم بیاین 2تا وب دارم تو فیس بوک هم هستین یانه؟
www.elay-jj.niniweb

www.elana.niniweb


مرسی عاطفه جون. حتما به هر دو وبت سر می زنم. فیس بوک هم دارم pendar ausi
مامان لوبیا
16 فروردین 92 23:39
سلام عزیزم سال نو مبارک کلی لباس جدید تو راه دارم بهم سر بزن
مامان پانى
19 اردیبهشت 92 11:02
سلام اقا پسرتون خيلي با نمكه مرسى كه به وبلاگ ما سر زديد


سلام. مرسی عزیزم.......