پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

آقا پندار کبیر

لالایی

1391/5/1 18:26
نویسنده : مامانی شادی
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم. الان یه بیست دقیقه ای می شه که خوابیدی. وقتی می خوابی با اینکه یه ذره مامانو به حال خودش می ذاری تا کاراشو بکنه و استراحت کنه اما من خیلی دلم برات تنگ می شه. یادمه وقتی کوچولو بودم مامانی نسرین با صدای زیباش که آرامش دنیا رو بهم می داد آهنگ لالایی گوگوش رو وقت خوابیدنم واسم می خوند و منم خوابم می برد. حالا من برای تو این آهنگو می خونم که بخوابی و خوابای خوب ببینی مامانی جونم.....

لالایی کن بخواب خوابت قشنگه    

گل مهتاب شبا هزار تا رنگه 

یه وقت بیدار نشی از خواب قصه 

یه وقت پا نذاری تو شهر غصه  

لالایی کن مامان چشماش بیداره 

مثل هر شب لولو پشت دیواره 

دیگه بادبادک تو نخ نداره

نمی رسه به ابر پاره پاره

لالایی کن لالایی کن مامان تنهات نمی ذاره

دوستت داره دوستت داره میشینه پای گهواره 

همه چی یکی بود و یکی نبوده

به من چشمات می گه دریا حسوده 

اگه سنگ بندازی تو آب دریا 

میاد شیطون با من به جنگ و دعوا 

دیگه ابرا تورو از من میگیرن 

گلای باغچمون بی تو میمیرن 

لا لایی کن لالایی کن مامان تنهات نمی ذاره

دوستت داره دوستت داره میشینه پای گهواره 

اینم طرز جدید خوابیدنته


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)