پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

آقا پندار کبیر

تو و مامانی نسرینت

1391/6/18 15:31
نویسنده : مامانی شادی
215 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم میخوام برات از یه نفر بگم که برای من از اول تا الان و تا آخر بهترین و فداکارترین بوده و هست و خواهد بود... کسیکه هم من عاشقشم و مدیون خوبیاشم هم تو... حتما میدونی راجع به کی دارم حرف میزنم؟ آره مامانی نسرین.... کسی که از روزی که تو توی دلم اومدی کنارم بود و تنهام نذاشت تا به امروز.... من و تو مدیون محبتاش و تمام زحمتایی هستیم که برای هردومون کشیده.... کسی که میدونم به اندازه من و باباپویان عاشقته و دوستت داره و نگرانته. کسی که وقت و بی وقت ازش درخواست میکردیم که بیاد پیشمون .چون بهش احتیاج داشتیم و اونم خودشو با هر زحمتی که بود از شرقی ترین نقطه تهران به غربی ترین نقطه تهران میرسوند تاما تنها نباشیم.... پسرم میخوام همیشه قدر محبتاشو بدونی و همیشه بهش احترام بذاری.... 

وقتی دوشب پیش مثل همیشه من و بابایی مهمونی دعوت شده بودیم مامانی نسرین خودش رو رسوند اینجا تا از تو نگه داری کنه و میدونم که بهترین تفریح شب تعطیلیش بود و ما هم با خیال راحت تا نیمه شب مهمونی بودیم. خوشحالم که تو هم به مامانی عادت کردی و مثل خودم دوسش داری...طوری که وقتی شب کنارش میخوابی آرامش بیشتری داری..... خدا برای هردومون حفظش کنه... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ی کوثر
18 شهریور 91 16:30
سلام کوثر طلا کاندید نی نی حجاب شده ممنون میشم اگه تا روز دوشنبه به لینک زیر برو به عکس شماره 8 یعنی به کوثر رای بده http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
خاله مرمر
18 شهریور 91 20:27
سلام مامانی، ممنونم بابت رای که به ریحانه دادی، امیدوارم بتونم جبران کنم


بووووووس برای خودت و ریحانه
علی کوچولوی مامان ری را
20 شهریور 91 9:11
7 ماهگیت مبارک باشه عشق خاله
انشالله همیشه سالم و صالح و سربلند باشی عشقم


وااااااااااای مرسی عزیز دل منننننننننننننن