پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

آقا پندار کبیر

پندار من 8 ماهه شد

1391/7/19 12:10
نویسنده : مامانی شادی
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم.....نفسم..... زندگی من...... پسرم امروز 8 ماهه شدی....خدایا شکرت ... 

بزار از کارات بگم: توی روروئکت که خوب میچرخی.... ماما میگی و هر از گاهی بابا هم میگی.... هنوز نه سینه خیز میری نه 4 دست و پا... حالا نمیدونم این از خوش شانسیمه یا نه!!!!!!  وقتی سرفه میکنیم ادامون در میاری و با یه سختی ای تو هم سرفه میکنی و خودت هم میخندی.... جیغای بنفشت هم که نگو.... گوش خراش... فکر کنم تا چند روز دیگه همسایه ها ازمون شکایت کنن..... عاشق دالی بازی و دنبال بازی هستی.... وقتی مامان نسرین میدوه تو با روروئک دنبالش میکنی و کلی میخندی.... هر وقت هم من یا بابا پشت کامپیوتریم تورو میزاریم روی پامون و تو هم با موس و کیبورد بازی میکنی...مثل الان...

غذا هم تقریبا همه چی میخوری... حلیم و سوپ و حریره بادوم .میوه و برنج و مرغ و ماست و پوره و خرما و خیلیییییییییییی چیزای دیگه... تازه انقدر پسر خوبی شدی  چون هر وقت بهت شیر میدم تا آخرشو میخوری و دیگه مامان و اذیت نمیکنی. 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پریسا
23 مهر 91 15:21
سلام مامان پندار عزیز
وبلاگت را می خوندم که به این پست رو روئک برخوردم.راستش دلم نیومد بهت نگم میشه گفت تقریبا این وسیله منع شده،چون قبل از تجربه سینه خیز و چهاردست و پا رفتن کودک را به راه رفتن وا می داره و این موجب تضعیف نیمکره ی راسته که درسن مدرسه مشکلاتش بروز می کنه.موفق باشی


پریسا جان..منهم یه چیزایی شنیده بودم..ممنون که هشدار دادی...دیگه کمتر توی روروئک میزارمش..خیلی کمتر
خاله ی بهراد کوچولو
5 آبان 91 20:28
سلام
وبتون خیلی قشنگه
خوش حال میشم یه نیم چه نگاهی به وبلاگ نی نی ما بندازین
نظر یادتون نره ها


مرسی عزیزم.... حتمن باعث افتخارمه که بهتون سر بزنم