پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

آقا پندار کبیر

سرما خوردی پسرم

1391/7/20 14:59
نویسنده : مامانی شادی
216 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم از دیشب تنت داغ بود... طوری که مامان نسرین هم که اینجا بود فهمید. منم خیلی نگرانت شدم... شب تنت داغ تر هم شد و خیلی هم بی طاقت و بی حال بودی و همش گریه میکردی. با هر بدبختی بود خوابوندمت و خودم هم بعد از رفتن بابایی و مامان نسرین بیهوش شدم از خستگی. اما دریغ از یک خواب راحت.... چون تو تا صبح این پهلو به اون پهلو میشدی و معلوم بود حالت خوب نبود.... خیلی ناراحت بودم تا صبح نخوابیدم و صبح هم باز با گریه بیدار شدی و با بابا بردیمت پیش خانم دکتر مهربونت و گفت که بعلههههههه پسر ما سرما خورده و گلوش ورم کرده... مامانی بعد از 8 ماه اولین بار بود که مریض شده بودی.... امیدوارم که آخرین بارت هم باشه.... راستی وزنت هم 400 گرم اضافه شده بود .یعنی شده بودی 8300 و قدت رو هم وقتی خان دکتر گرفت عجب کرد و گفت خیلی خوب قد کشیدی 74 سانت....ماشالله به تو پسرم..... داروهات رو گرفتیم و آوردیمت خونه و من هم بهت قطره هاتو دادم و شیرتو خوردی و خوابیدی الان. مامانی تو مریض نشو که من میمیرم... 

این هم عکست که الان لا لا کردی و مریضینگران

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)