پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

آقا پندار کبیر

نیش زدن اولین دندونت

1392/2/22 15:18
نویسنده : مامانی شادی
242 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم مدت خیلی خیلی خیلی زیادیه که نتونستم بیام و برات بنویسم...این چند وقته خیلی درگیر خودت بودم.... اتفاقات زیادی افتاد.... تو سینه خیز رفتی ...بای بای رو یاد گرفتی ...نا نای کردن رو یاد گرفتی.. ژست 4 دست و پا رو هم میگیری اما هنوز سختته که بری...عیبی نداره من عجله ای ندارم.... هر وقت تونستی برو.... تا چند روز پیش وقتی که داشتم با لیوان بهت چایی میدادم یه صدایی شنیدم ...دینگ دینگ...صدای دندونت بود که میخورد به لیوان... انقدر ذوق کردم که نگوو.... از فرداش هم تب کردی و حالت اصلا خوب نبود...با مامان نسرین و باباحمید بردیمت دکتر و بهت دارو داد... تا دیروز تبت اومد پایین..خیلی نق نق میکردی و همش کلافه بودی... حالا دندونت معلوم نیست اما با انگشت میتونیم حسش کنیم یا وقتی با لیوان یا قاشق برخورد میکنه میتونیم صداش رو بشنویم..خداکنه زیاد اذیت نشی پسرم....

میخوام چند تا عکس جدید جدید از همین دیشبت برات بزارم.

حالا مامان قراره برات ایشالله اگه وقت کرد یه مهمونی کوچولو به خاطر اولین مرواریدت بگیره.... چقدر دوست داشتم میتونستم برات همه کار بکنم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
8 بهمن 91 14:25
شادی جان عکسهای جشن دندونی گل پسرتون رو تو البوم گذاشتم. منتظر عکسهای تولدش هم هستم.


مرسی از تو سپیده جان
روناک
23 اسفند 91 22:59
خدا حفظش کنه.خیلی ناز


مرسی روناک عزیز