پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

آقا پندار کبیر

جشن دندونیت

1391/9/25 14:03
نویسنده : مامانی شادی
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل کوچولوی مامان... دو روز بود که درگیر جشن دندونیت بودم... با اینکه ما توی خونواده زیاد رسم نداشتیم که جشن دندونی بگیریم اما من چون دیده بودم که دوستام این کار رو کردن منم هوس کردم که برای دندون کوچولوت یه آشی بپزم و یه مهمونی بگیرم... این دو سه روز هم مامانی نسرین هم مامان بابایی هم کمکم کردن و اینجا بودن...همین امروز صبح رفتن و من و تو دوباره تنها شدیم

 

این دو تا عکس کیکت و میز عصرونه 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پویا تم
25 آذر 91 14:40
سلام عزیزم برای طراحی تم تولد وجشن دندونی کودکتون به وبلاگم سر بزنید
سپیده
29 آذر 91 0:48
سلام خانمی. اگه دوست داشتید عکسهای جشن دندونی رو بنام خودتون ثبت کنیم. البته اگه عکس بیشتری بزارید که بهتره. منتظر جوابتون هستم http://koodakeman91.niniweblog.com/
مامان درسا
2 دی 91 15:37
چه کیک و میز قشنگی.مامانش دستت درد نکنه.


مرسی مامان درسا.. بوس
مامان کیان کوچولو
16 بهمن 91 13:04
عزیزم دندون کوشمولوت مبارک .. مامانی خیلی زحمت کشیدی .. منم در تدارک جشن دندونی ام خیلی استرس دارم .. کیکش هم خیلی خوشگله .. نمیدونم قنادی ها به راحتی قبوول میکنن که این شکلی بزنن یا نه ؟
مامان کیان کوچولو
16 بهمن 91 13:06
از وب کودک من وبتونو پیدا کردم . خیلی پسر ناز و با مزه ای دارین خدا حفظش کنه عزیزم



مرسی مامان کیان کوچولو.........