پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

آقا پندار کبیر

دندون دومت

1391/11/12 18:22
نویسنده : مامانی شادی
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ...میدونم که خیلی وقته نیومدم و برات ننوشتم... واقعا وقت ندارم... تو خیلی شیطون شدی.. خوابت کم شده و غذا خوردنت هم خیلی بد.... همش باید مراقبت باشم..حال خودم هم زیاد تعریفی نداره... 1 هفته مونده تا تولدت و من هنوز هیچ کاری نکردم...خیلی استرس دارم... خدا کنه همه چی خوب پیش بره.. همونجوری که میخوام...

از دیشب که تا صبح بیدار بودی و گریه کردی و نذاشتی بخوابیم بگذریم... دندون دومت درومد.. کامل کامل شد... دو تا دندون داری و وقتی میخندی خیلییییییییییییییییییی با مزه میشی

حرکات جدیدت هم که دستت رو میزاری روی لبت و میگی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآ ... لی لی حوضک که میخونیم با کف دستت بازی میکنی... وقتی میگیم موش شو لباتو غنچه میکنی و میدی جلو و چشماتو میبندی... اینقدر بامزه میشی که دلم میخواد همون موقع گازت بگیرم.. 

عاشق خوردن کاغذ و دستمال کاغذی هستی... تا هواسمون بهت نیست تو سریع میری سراغ کاغذ یا دستمال و نصفشو میخوری.. ما هم زمانی میرسیم که دیر شده... راستی کاغذهای بیمه بابا هم خوردی... الان دوباره باید بره دنبال امضا و از این حرفا

خیلی نق نقو شدی ولی به همون میزان رقاص و بازیگوش.. شبا که خیلی بد میخوابی و همش کلافه ای... نمیدونم چرا؟؟!!! این بار باید حتما به دکترت بگم...

هنوز نمیتونی راه بری اما دستت رو میگیری به مبل و میز پا میشی و راه میری.. 4 دست و پا هم که مثل فرفره میری... زود باش راه برو مامانی... تنبل نباش

مامان نسرین خیلی مریضه... تمام بدنش درد میکنه... همش توی دکتر و آزمایشگاه و اینجور جاهاست... پسرم بیا براش دعا کنیم خوب خوب شه زودتر... واسه همین هم هست که من دست تنها شدم و کمک ندارم... اگه مامان نسرین خوب شه هم کمک منه هم خودش دیگه درد نمیکشه.. الهی بمیرم براش

راستی یه عکس خوشگل تمام قدی ازت دارم میزارم.. با این عکست دل همه رو بردی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا
12 بهمن 91 21:01
چه ماه پسری.به ماهم سر بزنین
الهه مامان رادین
19 بهمن 91 15:41
چه گل پسری ماشالااااااااااا