پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

آقا پندار کبیر

آتلیه

1391/11/18 0:55
نویسنده : مامانی شادی
321 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دیروز با بابا بردیمت آتلیه و یه عااااااااااااالمه عکسای خوشمل ازت گرفتیم.. تو هم با اینکه مریض بودی و دو روز قبلش هم بیمارستان بودی و تب داشتی اما خیلی آقا بودی و خیلی با خانم عکاس همکاری کردی... حالا منتظریم که عکسات چاپ بشن و اینجا برات بزارمشون... عاشقتم مامانی... دیگه هیچوقت مریض نشو.... خیلی اونروزی حالت بد بود که نمیخوام یادآوری کنمش... از دست کوچولوت هم خون گرفتننگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ستی مامان آیلی
18 بهمن 91 15:46
شادی جون الهی دیگه مریضی سراغ پندار جونم نیاد و همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه ... منتظر عکساش قشنگ آتلیه اش هستیم من و آیلی
مامان نازی
19 بهمن 91 0:51
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی تولدت مبارک . . .
bardia
19 بهمن 91 11:28
آقا پندار انشاا... 120 ساله بشی.تولدت مبارک
لاله
19 بهمن 91 12:09
پندار جونم تولدت مبارک گلم خدارو شکر که مریضی بر طرف شده منتظر دیدن عکسای خوشگلتیم
لیلا مامان پرنیا
19 بهمن 91 12:31
سلام گل پسر امروز روز تولد خودم بود که رفتم تو قسمت متولدین امروز تا ببینم چه دسته گلایی امروز به دنیا اومدن تولدت مبارکدوست داشتی بیا پیشمون تا دوستای خوبی برای هم بشیم
الهه مامان رادین
19 بهمن 91 15:41
عزیزم تولدت مبااااااااااااااااارک ایشالا همیشه سلامت باشی عزیزم
مامان بهار
19 بهمن 91 19:39
سلام وای ببین اینو تولدش با من یکی الهی بگردممم من گل پسرم تولدت مبارک بوس بوس میلیون بار میگم سالم و سر زنده باشی جیگلی زیر سایه پدر مادر مهربونت X