پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

آقا پندار کبیر

قدم برداشتنت مبارک

1392/1/29 17:10
نویسنده : مامانی شادی
586 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم چند روزی میشد که خیلی با احتیاط بلند می شدی و 1 یا 2 قدم بر میداشتی اما زود می ترسیدی مینشستی. من هم که دیگه طاقتم برای دیدن راه رفتنت تموم شده بود خیلی ناراحت می شدم.. اما این چند روز جدید قدم برداشتنات محکمتر و بیشتر شده و من کلی خوشحالم. احساس می کنم خودت هم ذوق میکنی وقتی می بینی روی پاهات داری راه می ری. به من نگاه می کنی و راه میری که خوشحالی من رو ببینی. الهی من فدای مهربونیات بشم. 

قدم های کوچولوت مبارکت باشه پسر نازم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

atefeh
29 فروردین 92 17:32
سلام وبلاگ شما خیلی طول میکشه تا باز بشه مثل اینکه از قالب وبلاگتونه آدم خسته میشه تا صفحه باز بشه حتما این مشکل رو رفع کنین ببخشین چون پنار کوچلو نازه منم دلم نیومد ایندفه خیلی صبر کردم تا صفحه باز شد رفتم به پندار تو مسابقه عکس آتلیه امتیاز 5 دادم قبلاهم لینکتون کردم شما هم منو لینک کنین اگه صفحه وب شما راحت باز بشه تند تند هم من وهم بقیه بیشتر سر میزنیم ممنون گلتو ببوس شادی جون


مرسی عزیزم از اینکه بهم گفتین... و ممنون از اینکه به پندار من لطف داری. حتما بهت سر می زنم و باعث افتخارمه که لینکت کنم.
ساناز مامان ديانا
9 اردیبهشت 92 19:29
سلام شادي جون خوبي. پندار كبير چطوره. آخرش چيكار كردي كفشو براي پندارجان خريد كردي سايز پاشو بگو اگه چيزي ديدم بهت بگم. براي ديانا يه كفش تابستوني خريدم نيم سانت بزرگتر گرفتم كه تابستون قشنگ اندازش باشه
مامان الینا
18 اردیبهشت 92 20:13
سلام شادی جون .لطف کردی برام پیام گذاشتی .از آشنایی باهات خوشحال شدم عزیزم .آدرس وب الینا رو برات میزارم .رمز رو هم میزارم خصوصی دوستم
www.elinajoon.niniweblog.com


مرسی عزیزم. خوشحالم کردی