پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

آقا پندار کبیر

حالم گرفته

1392/2/18 15:44
نویسنده : مامانی شادی
195 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی خیلی حالم گرفتست.. الان داشتم یه وبلاگ می خوندم . وبلاگ یه نینی خوشگل و تپلی به اسم الینا. البته این الینای خوشگل ما دیگه نیست. رفته اون دنیا. الینا کوچولو مریض شد و زودی رفت. انقدر گریه کردم که چشمام باز نمیشه. الان شبیه هانیکو شدم. 

خیلی سخته خیلی. آخه می دونی؟ شماها همه ی هستی مامان و باباهاتونین. خیلی دوستون داریم. شماها از وقتی که میایین به دنیا میشید تموم عمر و نفس ماها. تموم روح و قلب ما. اونوقت خیلییییییییییییییییییییییییییییییی سخته برای یه مامان و بابای مهربون که .... 

خیلی حالم بد شده. خیلی سخته. حتی درکش سخته. وحشتناکه..... الینا کوچولو رفت و همه ی ما رو داغون کرد. الینای خوشگل می دونیم که پیش فرشته هایی.... ایشالاه بهت خوش بگذره. منتظریم که خواهر کوچولوت به دنیا بیاد و مامان و بابات رو غرق شادی کنه

 

پندارم مامان عاشقته. من و بابا برات همیشه آرزوی خوشبختی و سلامتی داریم. و البته برای همه ی نی نی ها. تو هم مواظب خودت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رادین
18 اردیبهشت 92 16:55
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم.


ممکنه ادرسه وبلاگشو برام بذاری؟


ایشالله همه بچهها سلامت باشن.






آره خیلی ناراحت کننده بود. کلا روزم خراب شده..


http://yeentezareshirin.niniweblog.com/ این آدرس وبلاگ دومیشه. آدرس وبلاگ الینا رو هم بهت الان میدم






www.elinajoon.niniweblog.com
مامان الینا
18 اردیبهشت 92 20:20
الهی فدات شم دوست خوبم که این قدر مهربونی.خدا اقا پندار نازو واست حفظ کنه



ایشالله خدا برای تو و همسرت این نی نی نازی که تو راه داری رو هم نگهداره
هدا مامان رها
22 اردیبهشت 92 9:08
سلام دوست عزیزم
مرسی که به ما سرزدی.من با افتخار لینکتون کردم
ماشالله پندار جان چقدر نازه.پسرا اصولا دیرتر حرف زدن رو شروع میکنن.
صبح زود به وبت سر زدم و اشکم در اومد به خاطر الینا کوچولو.خیلی ناراحت شدم.واقعا تحملش سخته.خدا به مادرش صبر بده


سلام دوست خوبم... خوشحالم کردی که به ما سر زدی. مرسی از لینک. واقعا خدا به مامان و باباش صبر بده. واقعا سخت بود
سولی
27 اردیبهشت 92 23:06
ایشاا..همه نی نی ها سالم و سلامت باشن زیر سایه پدر و مادر