پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

آقا پندار کبیر

چه حس خوبیه

1392/2/18 16:17
نویسنده : مامانی شادی
560 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس خوبیه.. اینکه تو هستیُ
عاشق تر از خودم.. پیشم نشستیُ

عادت می دی منو.. به مهربونیات
تا من نفس نفس.. دیوونه شم برات

 

چه حس خوبیه.. اینکه تو با منی
اینکه به روی من.. لبخند می زنی

اینکه به فکرمی.. به فکر من فقط
هر چی نگات کنم.. سیر نمی شم ازت

با تو به زندگیم.. دلخوشی اومده
خوشبختی منو.. چشات رقم زده

چه حس خوبیه.. شیرینه لحظه هام
شادم کنار تو.. همینو من می خوام

مراقبی یه وقت.. من بی قرار نشم
سنگ صبورمی.. که غصه دار نشم

عادت می دی منو.. به مهربونیات
تا من نفس نفس.. دیوونه شم برات

چه حس خوبیه.. اینکه تو با منی
اینکه به روی من.. لبخند می زنی

اینکه به فکرمی.. به فکر من فقط
هر چی نگات کنم.. سیر نمی شم ازت

با تو به زندگیم.. دلخوشی اومده
خوشبختی منو.. چشات رقم زده

چه حس خوبیه.. شیرینه لحظه هام
شادم کنار تو.. همینو من می خوام

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)