پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

آقا پندار کبیر

چکاپ 15 ماهگی

1392/2/23 16:37
نویسنده : مامانی شادی
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی.... دیشب با بابا بردیمت پیش دکتر که چکاپ بشی. قدت 85.5 بود که مثل همیشه دکتر گفت قدش عالیه و وزنت هم شده بود 10.550 کیلو و بازم نرمال و خوب. تبت هم زیاد نبود و گفت احتمالا یه ویروس ضعیف توی بدنته که خوب میشی و خوب هم شدی خداروشکر. 

وقتی دندونات رو نگاه کرد گفت چرا دندوناش کمه؟؟ آخه تو هنوز فقط 3 تا دندون داری و چهارمی داره کم کم میزنه بیرون ... ولی دکتر گفت باید تا الان 6 تا دندون داشته باشه و باز غصه خوردنای من شروع شد. حالا که خیالم از بابت راه رفتنت راحت شده باید غصه دندونت رو بخورم. 

جدیدا هم که خیلی حساس شدی و تا میگیم بالای چشمت ابروئه بهت بر می خوره و میزنی زیر گریه. قربون اون چشمای اشک آلودت بشم که وقتی گریه می کنی زودی اشکات روون میشه مثل ابر بهار... مامانی من برم که باید بهت غذا بدم... آخه بیدار شدی و داری واسه خودت حرف میزنی..                                                                                                                                            

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صبا مامان هومان
28 اردیبهشت 92 16:57
عزیز دل خاله الهی فدات شم پسر قد بلند شادی جون ماشالا خیلی عسله اقا پسرت همیشه از اسم پندار خوشم میومد هومانم دقیقا همینجوری بود بردیمش دکتر الان سرماخورده قدش 81 بود وزنشم 10 کیلو و 700 گرم اما با این سرماخوردگیش همه زحماتم به باد رفت بازم کم کرد