پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

آقا پندار کبیر

دلم گرفته

1392/2/30 22:43
نویسنده : مامانی شادی
297 بازدید
اشتراک گذاری

پندارم یه چند وقتی میشه که مامانت غصه داره تو دلش اما نه به روش میاره نه به کسی میگه. دلم خیلی گرفته. روحم خسته ست. اما وقتی خنده های تو رو میبینم شاد میشم. خداروشکر می کنم که تو رو دارم وگرنه نمیدونم چی می خواست بشه؟!

از سرد شدنم می ترسم. از اینکه دیگه هیچی برام مهم نباشه. از اینکه فقط به خاطر تو.....

از خیلی چیزا دلم گرفته اما جرات گفتنشو ندارم. یعنی نمی خوام بگم. نمی خوام همه چی بدتر بشه.

فقط اینو بدون زندگی بدون تو برام هیچ رنگ و بویی نداره. دوستت دارم قشنگم .... دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپید_مامی یونا)
31 اردیبهشت 92 9:09
سلام عزیزم.مرسی که به ما سرزدی.چه گل پسری..چه قند عسلیییی...زنده باشه انشالله


مرسی سپید جونم
سولی مامان عرشیا
2 خرداد 92 1:52
مامان بهاره مامان امیرمحمد
6 خرداد 92 10:41
وای مامان خانوم نبینم شما ناراحت باشیدها یک دسته گل خوشگل و خوشبو و نازنازی و سالم مثل پندار جون دارید یعنی دنیا را دارید و ثروتمندترین و خوشبخترین مامان روی زمین هستید به نظر من بقیه مسایل دیگه اینقدرها مهم نیست که بخواهید حتی بهشون فکر بکنید فقط به خوشبختی و سلامتی اکنون خودتون فکر کنید همه چی درست میشه و آرامش می گیرید مواظب خودتون باشید و همیشه شاد باشید شادی جوننننننننننن

الهی من قربون اون لطف و محبتت بشم..... عزیزم.... یه کم بهترم. یعنی الان خیلی بهترم... میدونم که بیشتر به خاطر همین ثروتی که دارم یعنی پندار بهترم