پندارپندار، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

آقا پندار کبیر

یه دنیا دلم گرفته

1392/5/12 19:45
نویسنده : مامانی شادی
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پندارم... بعد از مدتها اومدم با یه دل گرفته. خب مامانی برای تو درد و دل نکنه برای کی بکنه؟ حالم زیاد خوش نیست.. نه حال عمومیم...... حال روحیم اصلا خوب نیست... از همه چی و همه جا دلم گرفته. تنها دلخوشیم که باعث میشه همه ی اینا رو زیاد به دل نگیرم تویی.

فقط واسه ی توئه که دوست دارم زنده باشم و زندگی کنم. تنها بهانه ی زندگیمی. اینو بدون.

مامانجون که اصلا حالش خوب نیست. مدام با مامانی نسرین میرن برای شیمی درمانی و رادیوتراپی. بیشتر نگران مامانی نسرینم. براش دعا کن. از خدا بخواه که بهش صبر و توان بده...

دلم هم اصلا به هیچی خوش نیست. فقط خدارو به خاطر داشتن تو شکر میکنم. 
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعطا
15 مرداد 92 2:51
سلام. خیلی ناراحت شدم. ولی تورو خدا شما 1کم بیشتر به فکر پندار جون باشین.... نذارین غصه ها به اونم برسه از حالا... از خود کریمش شفا بخواین برای مامانیتون. ما هماگه لایق باشیم دعا می کنیم.


چشم عزیزم.... واقعا ممنونتم.... دوستتون دارم
هدا مامان رها
23 مرداد 92 13:29
سلام عزیزم
ناراحت شدم.ایشالا خدا شفا بده


به دعای شما دوستان
صنم
24 مرداد 92 12:12
شادی جون خیلی ناراحت شدم امیدوارم حال مادرت بزودی خوب شه


مرسی صنم عزیزم. مادربزرگم مریضه